Levering

Wat is de levertijd?
Voor het vervaardigen van onze kwaliteit prints hebben we verschillende productietijden.

Mocht u graag uw designs op doek laten printen dan kunt u voor de volgende productietijden kiezen;
Een Spoed bestelling bedraagt 8 volledige werkdagen exclusief verzending.
Een Normale bestelling bedraag 13 volledige werkdagen exclusief verzending.
Een Economy bestellen bedraagt 18 volledige werkdagen exclusief verzending.
Een Extra Economy bestelling bedraagt 23 volledige werkdagen exclusief verzending.

Wilt u graag uw designs op onze producten laten printen dan kunt voor de volgende productietijden kiezen;
Een Spoed bestelling bedraagt 15 volledige werkdagen exclusief verzending.
Een Normale bestelling bedraag 23 volledige werkdagen exclusief verzending.
Een Economy bestellen bedraagt 30 volledige werkdagen exclusief verzending.
Een Extra Economy bestelling bedraagt 40 volledige werkdagen exclusief verzending.

De productie tijden kunnen verschillen tijdens de zomer periode maar ook tijdens drukke periodes. Hierdoor kunnen productie tijden 2 dagen langer duren.

Ik heb de prints sneller nodig, kan dat?
Bij de verzend methode kunt u ook kiezen voor een spoedbestelling. Hieraan zijn extra kosten verbonden, maar dan kunnen we uw print op doek na 6 volledige werkdagen versturen. Laat u uw print op onze producten drukken, dan kunnen we uw product na 13 volledige werkdagen versturen.

Wat zijn jullie verzendopties?
U kunt kiezen voor Economy (standaard) en Express (sneller en duurder). Bij beide methodes wordt het pakketje bij het afleveradres aangeboden en moet u tekenen voor de ontvangst. Ook kun je kiezen voor afhalen, dat betekent dat je geen verzendkosten betaald en u uw prints op kunt komen halen op ons adres.

Mijn afleveradres is veranderd/ik ben verhuisd, hoe kan ik mijn adres aanpassen?
Hebt u een lopende order? Vul dan een contactformulier in en laat ons weten wat het nieuwe afleveradres is.
Wilt u een order gaan plaatsen, dan kunt u tijdens het plaatsen van uw bestelling de oude gegevens vervangen door de nieuwe gegevens.
U kunt ook via de login naar mijn account gaan. Daar kunt u in 'mijn gegevens' uw adres aanpassen.

Krijg ik bericht als mijn bestelling verstuurd wordt?
Ja, u krijgt een automatische e-mail toegestuurd met trackingscode zodra de verzending aan de koerier is meegegeven.

Kan ik de zending traceren?
Ja, u krijgt een automatische e-mail toegestuurd met trackingscode zodra de verzending aan de koerier is meegegeven.

Moet er iemand thuis zijn voor ontvangst?
Ja, er moet altijd iemand tekenen voor de ontvangst van de zending.